Food and beverage

ISO 9001 - kvalitātes vadība

ISO 9001

Contact us:

Vai nepieciešama papildu informācija?

Pieprasīt informāciju

Vai vēlaties gūt priekšstatu par izmaksām?

Pieprasījums pēc cenas

Uzlabojiet savu produktu un pakalpojumu kvalitāti un konsekventi apmieriniet klientu vēlmes.

Jūsu kvalitātes vadības sistēmas sertifikācija parāda jūsu apņemšanos nodrošināt konsekvenci, nepārtrauktus uzlabojumus un klientu apmierinātību. Tie ir taustāmi biznesa ieguvumi, kuriem ir svarīga loma noturības un ilgtspējīgas uzņēmējdarbības veiktspējas veidošanā.

ISO 9001 standarts nosaka īpašas prasības kvalitātes vadības sistēmai, kas uzlabos jūsu spēju konsekventi piegādāt produktus un pakalpojumus, kas atbilst klientu, kā arī likumā noteiktajām un regulējošām prasībām.

Kāds ir ISO 9001?

Piemērojams visu veidu uzņēmumiem jebkurā nozarē, standarts ir balstīts uz vairākiem kvalitātes vadības principiem, tostarp stingru orientāciju uz klientu, augstākās vadības motivāciju un iesaisti, procesa pieeju un nepārtrauktu uzlabošanu.
  • ISO 9001 nosaka kritērijus kvalitātes vadības sistēmai, kas koncentrējas uz kvalitātes procesu efektivitāti, palīdzot strādāt efektīvāk un samazināt produkta kļūmes.
  • Tas veicina uz risku balstītas procesu pieejas pieņemšanu, uzsverot prasības, pievienoto vērtību, procesa veiktspēju un efektivitāti, kā arī nepārtrauktu uzlabošanu, izmantojot objektīvus mērījumus.
  • Jaunākā versija ir balstīta uz ISO augsta līmeņa struktūru (HLS), kas ir 10 klauzulu kopums, uz kuru balstās visi ISO standarti. Nodrošinot visu pārvaldības sistēmu standartu vienādu izskatu un sajūtu, tas nodrošina lielāku integrāciju ar dažādām sistēmas disciplīnām, piemēram, vidi, arodveselību un drošību, informācijas drošību un citām.

Sertifikācijas iegūšanas priekšrocības

Ir ļoti svarīgi pārbaudīt, vai sistēma darbojas. Neatkarīgas trešās puses sertifikāts atbilstoši ISO 9001 pārbauda, ​​kā darbojas jūsu vadības sistēma, un parāda jūsu darbu, lai organizācijā piemērotu efektīvus kvalitātes vadības principus.

Rezultātā:

  • Veidojiet uzticēšanos savas vadības sistēmas veiktspējai gan iekšēji, gan ārēji, organizācijā piemērojot efektīvus kvalitātes vadības principus.
  • Ieviesiet strukturētu pieeju, lai nepārtraukti uzlabotu procesus un zinātu, kur koncentrēt pūles.
  • Uzlabojiet klientu uzticību un apmierinātību, kas savukārt var novest pie biznesa pieauguma.
  • Iegūstiet ievērojamas konkurences priekšrocības, izpildot visas vadības sistēmas sertifikācijas biznesa prasības no klientiem, piegādātājiem un apakšuzņēmējiem, lai veiktu darījumus ar tiem.

Kur es eju no šejienes?

Lai iegūtu sertifikātu, vispirms ir jāievieš efektīva kvalitātes vadības sistēma, kas atbilst standarta prasībām. DNV ir akreditēta trešās puses sertifikācijas iestāde, kas var jums palīdzēt visā ceļojumā, sākot no atbilstošas ​​ISO 9001 apmācības līdz pašnovērtējumiem, nepilnību analīzes un sertifikācijas pakalpojumiem.

Uzziniet vairāk par to, kā sākt ceļu uz sertifikāciju..

Contact us:

Vai nepieciešama papildu informācija?

Pieprasīt informāciju

Vai vēlaties gūt priekšstatu par izmaksām?

Pieprasījums pēc cenas

Related services you might find interesting: